الزيارات:
وظائف اليوم ( الخميس 9/10/2014)
الزيارات:

شركه صناعيه كبرى ببرج العرب تطلب الوظائف الاتيه من قاطنى الاسكندريه فقط :-
1- مهندس كهرباء باور مكتب فنى ( خبره سنتان على الاقل فى المناقصات و سوليد ورك )
2- مهندس كهرباء باور ( خبره اربع سنوات على الاقل فى كهرباء المعدات ويفضل plc )
3- مهندس ميكانيكا تركيبات معدنيه ( خبره 8 سنوات على الاقل)
4 -مهندس ميكانيكا انتاج حديد و تصنيع (خبره 7 سنوات على الاقل)
5- ممثلى مبيعات لفرعى الاسكندريه و القاهره ( خبره سنتان على الاقل )
6- مدير مبيعات لفرع الاسكندريه
واخر لفرع القاهره ( خبره 5 سنوات على الاقل فى بيع المعدات )
7-فورمان حداده و تصنيع
8-مساعدين حداده و مساعدين ميكانيكا
9-لحام كهرباء
10-فنى كاوتش سيارات
11-فنى كهرباء سيارات
12 -سائقين رخصه اولى و ثانيه وتالته ( يفضل قاطنى السيوف وما حولها )
13 -مشرفين انتاج حداده و تصنيع ( خبره سبع سنوات على الاقل )
يرجى ارسال السيره الذاتيه مع كتابة اسم الوظيفه فى العنوان على الايميل التالى اوhr@ito-group.com.eg
الاتصال بالرقم التالى 01220887103 لتحديد ميعاد المقابله من الساعه التاسعه صباحا وحتى الثالثه و النصف عصرا يوميا ما عدا الجمعه.
--------------------------------------
مطلوب لشركة مفروشات كبرى مهندسين انتاج خبرة لاتقل عن 5 سنوات في مجال تجهيز الاقمشة و الطباعه و الصباغه
بالمزايا التالية:
تامين اجتماعي و صحي
مرتبات مجزية
وسائل مواصلات للاسكندرية و كفر الدوار
ترسل السيرة الذاتية و شهادات الخبرة على الايميل التالي مع و ضع حرف eng في خانة الموضوع:
samo_abd@yahoo.com
--------------------------------------
مطلوب لشركة كبرى فى جدة مدير تحصيل و أئتمان وحسابات العملاء طبقا للمواصفات الاتية:
1- أن سكون حاصل على بكالوريوس تجارة شعبة محاسبة
2- العمر يكون بين 35 – 45
3- لدية خبرة عملية فى نفس المجال فى الشركات الصناعية الكبرى بين 7 – 10 سنوات
4- إجادة اللغة الانجليزية قراءة وكتابة
5- إجادة استخدام الكمبيوتر وتطبيقات الاوفيس
6- حسن السير و السلوك والمظهر
7- القدرة على قيادة المركبات
برجاء ارسال السيرة الذاتية لمن تتوافر لدية تلك الشروط على الايميل التالى :
Alfanaregypt2014@gmail.com
مع كتابة كلمة حسابات فى عنوان الرسالة
--------------------------------------
لمصنع لوحات كهربائية مطلوب مهندسين كهرباء مكتب فني وتصميم بارو يفضل خبرة لا تقل عن سنة يشترط الجدية والإلتزام - مرتبات مجزية + تأمينات
يرسل ال CV علي : mos_hegazy@hotmail.com
--------------------------------------
شركة كبرى فى برج العرب تطلب للتعين فورا
محامى (مقيد ابتدائى ) بالنقابة
خبرة لا تقل عن عامين ( بالجنح )
السن من (25 الى 30 ) سنة
الراتب 900 جنيه + بدل الانتقال
مميزات الشركة
1 – تأمينات اجتماعية وصحية
ترسل السيرة الذاتية محدد بها اسم الوظيفة على الايميل
Ammco_hr_team@yahoo.com
لتحديد ميعاد المقابلة
وللاستفسار الاتصل على رقم
01005592400
من الساعة 8 ص الى الساعة 6 م
عدا الجمعة والسبت
--------------------------------------
مطلوب محاسبين – خريجى كلية التجارة – شعبة محاسبة - حديث التخرج أو خبرة حتى سنة واحدة فى مجال – السن لايزيد عن 26 سنة – من قاطنى محافظة الأسكندرية تأدية الخدمة العسكرية او الأعفاء منها.
ترسل السير الذاتية على البريد الألكترونى مع كتابة اسم الوظيفة
recruitmentdepartment367@gmail.com
--------------------------------------
مطلوب كميائى / كميائية لمعمل تحاليل طبية فى الابراهيمية خلف خروب سامى
للعمل شيفت مسائى من 3 الى 9
4276829-01285029647
--------------------------------------
شركة سياحة كبرى تطلب لفرعها بالاسكندرية مواظفين تسويق ، تسويق الكترونى ، سياحة داخلية و خارجية ، حجز طيران ، محاسب . كل التخصصات خبرة لا تقل عن سنة . يرحى ارسال السيرة الذاتية على
acc_karimrefaat@yahoo.com
للاستعلام :
01201778897_ 01281281665
--------------------------------------
مطلوب للعمل فى شركه اكسون للغات والكمبيوتر فرع لوران مدرسين لغه انجليزيه للاطفال والكبار
الاتصال من 10 ص حتى 10 م
01060607332-01141400716
--------------------------------------
مطلوب مدرسين/ مدرسات لغة إنجليزية /كمبيوتر لمركز تعليمي بميامي 5509577
--------------------------------------
مطلوب لمركز تدريب
محاضرين لغة انجليزية خريجين كلية السن او اداب انجليزى خبرة بالتدريب لاتقل عن 5 سنوات
برجاء ارسال السيرة الذاتية على
guide4future@gmail.com
--------------------------------------
مطلوب لشركة تصميم مواقع مسوق ذو خبرة فى مجال تسويق مواقع الانترنت
يرجى ارسال الCV على الايميل : hr@weblinesolutions.com
--------------------------------------
مطلوب شاب للعمل بمكتب الحصري لتسويق فنادق مكة والمدينة يجيد الاكسيل والورد ويفضل ان يكون من سكان العجمي لتواصل يرجى ارسال السيرة الذاتية على الايميل التالي.info_alhosary@yahoo.com
او الاتصال على الارقام التالية
01141131250
01277729063
01115568070
--------------------------------------
مطلوب شباب ذكورمن سكان مدينة الاسكندرية حديثي التخرج مؤهل عالي أو فوق متوسط للعمل مندوب مبيعات بشركة كيماويات و أجهزة علمية وطبية
لتحديد موعد المقابلة الاتصال من 9صباحا حتي 4 ظهرا
ت/ 5904025/03
موبيل/ 01098033379
--------------------------------------
مطلوب لشركة منتجات غذائيه
مندوبى مبيعات خبرة لا تقل عن سنتين
الرجاء ارسال CV على mohamed_said4522@yahoo.com
--------------------------------------
مطلوب مندوبين تسويق ومبيعات من الجنسين للعمل لدى وكالة دعاية واعلان كبرى بسموحه يفضل الخبرة وحسن المظهر بمرتب 750 + نسبة من المبيعات .. رجاء ارسال السيرة الذاتيه على
Smart.pixel@outlook.com
--------------------------------------
تعلن اكاديمية الصيدلة الحديثة عن حاجتها لشغل الوظيفة التالية :
" منسق تدريب و تسويق "
صيدلي – بيطري – علوم
مهارات ادارية – دراية بمبادئ التسويق
يقوم بالاتي :
- التسويق للبرامج التدريبية حسب الخطط التسويقية الموضوعة .
برجاء ارسال السيرة الذاتية علي :
mpaconnect@yahoo.com
للاستعلام :
جناكليس – شارع ابو قير – ابراج الخليج – برج (ج)
• 01116985367 – 01150873863
--------------------------------------
مطلوب للعمل
شباب من الجنسين للعمل فترة صباحية ومسائية
1 - طباعة وتصميم - رسم هندسي - يشترط الاتوكاد والفوتوشوب
2 - مكتبة ادوات هندسية - بيع وتصوير وتغليف ولايشترط الخبرة في المجال
الفترة الصباحية من الساعة 7.30 ص الي 3.30 م
الفترة المسائية من الساعة 3.30 الي 10.00 م
العنوان - شارع احمد قمحة (المكتبات) امام كلية الهندسة
لتحديد موعد المقابلة الاتصال على 01279193913
الاتصال يوميا من 10ص الي 8م عدا الجمعة
برجاء عدم اخذ التفاصيل الا من خلال الرقم .. تاريخ انتهاء الاعلان 16-10-2014
--------------------------------------
شركة كبري في إدارة الصيدليات تطلب الوظائف التالية :-
1- مساعدين صيادلة ذكور للعمل فترات مسائية بالمناطق التالية
(( بحري // محرم بك // الحضرة الجديدة // لوران // العصافرة 45 ))
2- دليفري (عمال توصيل ) للمنازل بدون فزبة بالمناطق التالية
(( الحضرة الجديدة // بولكلي // جناكليس // العصافرة 45 ))
3- دليفري بفزبة لصيدلية بــ محرم بك فترة مسائية
للاستفسار يرجي الاتصال يوميا من 9ص -4 ع ما عدا الجمعة علي الرقم التالي :-
01003597669
--------------------------------------
مطلوب لمجموعة صيدليات كبرى بمحطة الرمل خريجة صيدلية او طب تحمل كارنيه النقابة للعمل فترة صباحية .بمرتب مجزى جدا. 01000429558
--------------------------------------
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
لو سمحتم انا عايز صنايعى ثلاجه ل سوبر ماركت كبير بالسيوف شماعه شارع اديب معقد امام بنزينه موبيل ويكون من ساكنى مناطق قريبه لمكان العمل مثل الفلكى وسيدى بشر السيوف شماعه وميدان الساعه وابو سليمان ويرجى الاتصال على رقم 01277654266 او 01020108033 استاذ وليد هلال للاستفسار وشكرا لكم
--------------------------------------
صيدلية بجليم تطلب 3 شباب لتوصيل الطلبات فترات مفتوحة مرتبات مجزية بشرط الجدية و الامانة (01000932901
--------------------------------------
مطلوب بودى جارد لشركة أمن خاص بالاسكندريةللإستعلام : 01221047338
--------------------------------------
مطلوب مدرسة لغة انجليزية لتعليم اطفال من سن 6 الى 9 سنوات
للتقديم ارسال السيرة الذاتية على الايميل chancecenter@hotmail.com
-------------------------------------
مطلوب موظفتين حجز تذاكر طيران خبرة لا تقل عن 3 سنوات للأستفسار وللأتصال 01002109005
--------------------------------------
مطلوب موظفات حجز تذاكر طيران لشركه طيران سعودى خبره 3 سنين على الاقل
M_kh85@live.com
--------------------------------------
حضانه توم اند جيرى international طالبه مدرسات
هى فى سموحه فى الشارع المقابل لمركز الطبى للعيون
ومن يرغب يذهب ومعه cv انجلش
--------------------------------------
مطلوب مدرسة لغة فرنسية للعمل بحضانة بسموحة 01281803692
--------------------------------------
مطلوب لشركة بمدينة برج العرب سكرتيرة تجيد اللغة الانجليزية والفرنسية ايجادة تامة للمرسلات الخارجية والتصدير-الاسكندرية والانتقال بسيارة الشركة الاتصال :01223110995
info@elahrampaper.com
--------------------------------------
مطلوب سكرتيره للعمل بمكتب خدمات حكوميه وخدمة رجال الاعمال تجيد الكمبيوتر يفضل من ساكنى منطقة سيدى بشر
بمرتب مجزى + عموله
للاستعلام 01110005125
--------------------------------------
مطلوب انسة تلى سيلز لشركة تعمل فى مجال تكنولوجيا المعلومات
يفضل وجود خبرة سابقة
متفرغة - لبقة تجيد التعامل مع العملاء - متحدثة جيدا -تجيد اللغة الانجليزية - تجيد التعامل مع الكمبيوتر والانترنت
مواعيد العمل من 9 الى 5
الالتزام بالزي الشرعي
للتواصل يرجي ارسال السيرة الذاتية علي الايميل التالى
entlaka2014@yahoo.com
--------------------------------------
مطلوب فتاه تجيد التعامل مع الكمبيوتر للعمل بمكتب مستلزمات صيدليات ومنتجات عناية بالمنشية
مرتب + عمولة
الاتصال من 11 ص الي 7 م 01005095007
--------------------------------------
مطلوب آنسات تجيد الكتابة على الكمبيوتر لمركز تعليمي بميامي
ت:5509577
--------------------------------------
مطلوب عاملات خياطه على مكن اوفر واورليه وسنجر للعمل بمصنع ملابس فى محرم بك بمرتب مجزى + نسبه على الانتاج
للاتصال 01277765152
--------------------------------------
mechanical engineers needed to work in Alexandria ..
0-2 experience .. Please send your resume to career.hr22@yahoo.com
--------------------------------------
Cambridge Training College Alexandria branch are looking to recruit English teachers to teach beginner level courses. Egyptian teachers or foreigners with good Egyptian Arabic preferred. Experience teaching beginner levels essential. Competitive salaries and friendly atmosphere. For more information please private message me or send your C.V. to k_t_j@hotmail.com
--------------------------------------
Wizzorar is seeking Sales Outdoor Representative
Skills:
1 year exp.
fluent in English
representable
persuasive
Apply Now :
email : hr@wizzora.net
phone : 035908507
address : 21st elgesh cambshizar
--------------------------------------
A leading shipping company in Alexandria seeks to hire a (Receptionist) with the requirements listed below :
1. University degree
2. Good command of English
3. Good computer skills
4. 0-2 years of experience
5. Maximum age 26
6. Females
- To apply Please send your C.V with a recent photo to (a_k_hr@hotmail.com) and mention the job title in the subject line.
--------------------------------------
Urgently Chemipharm Is Recruiting Medical Supervisors and Medical Representatives
1. Medical Supervisor - Areas: - Alex
Candidates Should Be Pharmacy or Vet Graduates
Years of Experience :- (1 – 2) As a Medical Supervisor
2. Medical Representative - all governorates
Candidates Should Be Pharmacy or Vet Graduates
Years of Experience: - Minimum 6 Months
E-mail for Applying: - hr773311@yahoo.com
Mention the Job Title in the Subject, “Note” Any Mail without Job Title Will Be Neglected
--------------------------------------
Director of Operations
Hilton Hotels and Resorts Brand - Egypt-Alexandria-Alexandria
Job description
A Director of Operations with Hilton Hotels and Resorts is responsible for the effective operational management of the hotel so Heads of Department achieve and exceed their revenue and Guest satisfaction targets.
What will it be like to work for this Hilton Worldwide Brand?
One of the most recognized names in the industry, Hilton Hotels & Resorts offers travelers a world of authentic experiences. The brand continues to be the innovative, forward-thinking global leader of hospitality. With products and services that meet the needs of tomorrow's savvy global travelers, we shape experiences in which every Guest feels cared for, valued, and respected.
If you understand the importance of upholding a brand’s reputation and value the effort it takes to provide a globally recognized hospitality experience, you may be just the person we are looking for to work as a Team Member with Hilton Hotels & Resorts. Because it’s with Hilton Hotels & Resorts where we promise an exceptional Guest experience every time.
What will I be doing?
As Director of Operations, you are responsible for the effective operational management of the hotel so Heads of Department achieve and exceed their revenue and Guest satisfaction targets. Specifically, you will be responsible for performing the following tasks to the highest standards:
Work in conjunction with the General Manager / Area General Manager to actively manage key property issues (including capital projects; customer service; refurbishment)
Assist the development of meaningful, achievable hotel budgets and other short and long term hotel strategic goals.
Provide effective leadership to the hotel management team and team members to ensure targets are met and exceeded
Respond to audits that are completed by the company to ensure continual improvement is achieved.
Plan, direct and coordinate the service delivery of all operational departments in order to meet and exceed guest expectations
Comply and exceed hotel and company Service Standards
Ensure that costs are controlled throughout the operational departments and results are analysed regularly to highlight problem areas and take appropriate action
Manage and develop the Heads of Department to ensure career progression and effective succession planning within the hotel and company
Seek and respond to Guest feedback in order to achieve positive outcomes and high levels of customer satisfaction
Hold regular briefings and communication meetings with the HOD team
What are we looking for?
A Director of Operations serving Hilton Worldwide Brand hotels and vacations is always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you must possess the following qualifications, attitude, behaviors, skills, and values that follow:
A degree or diploma in Hotel Management or equivalent
Strong commercial acumen, preferably with experience in F&B or Rooms Management
Experience in managing budgets, revenue proposals and forecasting results
In-depth knowledge of the hotel / leisure / service sector
Strong leadership skills to effectively manage and motivate the team to achieve high level of perform and exceed targets
Accountable and resilient
Ability to work under pressure
It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions:
Knowledge of the hotel property management systems
Previous experience in the same or similar role
What benefits will I receive?
Your benefits will include a competitive starting salary and holiday entitlement. As an employee you will become a member of The Hilton Club which provides reduced hotel room rates in our hotels worldwide, plus discounts on products and services offered by Hilton Worldwide and its partners. We look forward to explaining in detail the range of excellent benefits that you would expect from a global hotel organization like Hilton Worldwide. We look forward to explaining in detail the range of excellent benefits that you would expect from a global hotel organization like Hilton Worldwide.
Learn more now about Hilton Hotels & Resorts --- the global leader of hospitality.
More than 500 locations and nearly 200,000 rooms across six continents
Innovations include: pioneering the airport hotel concept, becoming the first coast-to-coast hotel chain in the US, and the first to install televisions in Guest ooms
Flagship brand of Hilton Worldwide with properties in more than 77 countries
More than 70 world-class resorts and more nearly 200 full-service spas
Harris Poll EquiTrend®, Brand of the Year - Full Service Hotel for 2010 and 2011
Number one global brand awareness in the hospitality industry
To Apply: https://hilton.taleo.net/careersection/mea_external/jobdetail.ftl?job=HIL00D1Z&src=SNS-102
--------------------------------------
Graphic Designer
Interface
Date Posted 08-10-2014
About the Job
[ JOIN OUR CREATIVE TEAM IN ALEXANDRIA ]
Meet with clients to establish a vision for a product or design.
Working with clients, briefing and advising them with regard to proposal style, format, print production and timescales
Minimum 3 years of experience
• Developing concepts, graphics and layouts for product illustrations, company logos, and internet website
Determining size and arrangement of illustrative material and copy, and font style and size
Preparing rough drafts of material based on agreed brief
Reviewing final layouts and suggesting improvements if required
Liaising with external printers on a regular basis to ensure deadlines are met and material is printed to the highest quality.
Job Requirements
An extensive first- rate portfolio with excellent references from previous projects.
Superb proficiency with the Adobe Suite.
Very good in English language.
Effective written and communication skills, high attention to detail and exceptional organizational skills.
Confident team player, able to work collaboratively as well as on his/her own when required.
Able to work under high pressure.
Apply to Job
http://wuzzuf.net/jobs/p/13796-Graphic-Designer-Interface-Alexandria-Egypt
--------------------------------------
Accountant
Confidential Company
Date Posted 08-10-2014
About the Job
Ability to multi-task and work independently in a fast-paced environment
Daily financial operations management
Vendors management
Collection and A/R management
Expenses management and reporting
Payroll review
Management discussion and analysis
Monthly reporting and reconciliations
Inventory control
Fixed Assets control
Revenue management
Job costing
Familiarity with computerized accounting software
detailed oriented, ability to work in fast pass office environment, meet deadlines,
Very familiar with financials accounting systems and software
Job Requirements
Good command of English language is a must.
Very familiar with financials accounting systems and software
Proven record of hard work, commitment and achievement
Very familiar with financials accounting systems and software
Proven record of hard work, commitment and achievement
Bachelor Degree in Accounting preferred English section
Keywords: Accounting, Finance
Apply to Job
http://wuzzuf.net/jobs/p/13867-Accountant-Alexandria-Egypt
--------------------------------------
Senior Graphic Designer
Green Media Advertising
Date Posted 08-10-2014
About the Job
1-Create designs, concepts, and sample layouts based on knowledge of layout principles and esthetic design concepts.
2-Determine size and arrangement of illustrative material and copy, and select style and size of type.
3-Use computer software to generate new images.
4-Mark up, paste, and assemble final layouts to prepare layouts for printer.
5-Draw and print charts, graphs, illustrations, and other artwork, using computer.
6-Review final layouts and suggest improvements as needed.
7-Confer with account manager to discuss and determine layout design.
8-Develop graphics and layouts for product illustrations, company logos, and Internet websites.
9-Prepare illustrations or rough sketches of material, discussing them with clients and/or supervisors and making necessary changes.
10-Study illustrations and photographs to plan presentation of materials, products, or services.
11-Prepare notes and instructions for workers who assemble and prepare final layouts for printing.
12-Develop negatives and prints to produce layout photographs, using negative and print developing equipment and tools.
13-Photograph layouts, using camera, to make layout prints for supervisors or clients.
14-Produce still and animated graphics for on-air and taped portions of television news broadcasts, using electronic video equipment
15- Estimating the time required to complete projects
16-using innovation to redefine a design brief at minimum cost and time
• Brainstorming and mocking up design ideas
Job Requirements
At least 3 Years of Experience.
Creative out of the box ideas.
Capable of working within a team.
Performs well under pressure.
Multitasker.
Apply to Job
http://wuzzuf.net/jobs/p/13870-Senior-Graphic-Designer-Green-Media-Advertising-Alexandria-Egypt
--------------------------------------
IT Sales Manager
Confidential Company
Date Posted 08-10-2014
About the Job
- The sales manager direct s the company’s sales program. He does everything he can to grow the company both financially and in terms of consumer awareness of the product.
- he assigns sales territories, sets goals and is responsible for the development and performance of all sales activities in his assigned market .
- Also, he is responsible for the achievement of maximum profitability and growth in line with the company’s vision and values.
Essential Functions and Responsibilities
• Develop an annual business plan and sales strategy for the market that ensures attainment of the company’s sales goals and profitability.
• Maintain contact with all clients in the market area to ensure high levels of client satisfaction.
• Maintain detailed knowledge of the company’s products or services.
• Define and follow up of yearly targets and objectives.
• Pro-actively hunt for target organizations and establish communications with those businesses that can benefit from the company’s services.
• Build referral and lead generation network.
• Prepare reports on sales performance, market analysis and market trends.
• Draw up the sales proposal; manage the negotiation and the selling.
• Participate in the bid/no bid process and release a proposal.
Skills
• Excellent spoken and written communication skills.
• Excellent organization, writing and interpersonal skills.
• Excellent presentation skills.
• Outstanding leadership skills.
• Creative, self-motivated, proactive and confident.
Knowledge and Abilities
• International context of negotiation.
• Knowledge of IT is a must
• Cultural open mindedness.
• Ability to work under pressure to tight deadlines.
English and Arabic are require
Required Experience
• Experience in strategic planning and business development.
• Proven track record in achieving sales target
Job Requirements
• International context of negotiation.
• Knowledge of IT is a must
• Cultural open mindedness.
• Ability to work under pressure to tight deadlines.
English and Arabic are require
Required Experience
• Experience in strategic planning and business development.
• Proven track record in achieving sales target
Apply to Job
http://wuzzuf.net/jobs/p/13868-IT-Sales-Manager-Alexandria-Egypt
--------------------------------------
HR Specialist
Confidential Company
Date Posted 08-10-2014
About the Job
Responsible for all Human Resource activities
- Responsible for Recruitment, Selection and Training activities
- Responsible for establishing and maintaining Personnel filing system
- Responsible for developing and running Performance management system
- Responsible for Compensation and welfare system
- To ensure statutory of labor law and other related regulations.
- Plan and conduct new employee orientation programs to foster positive attitude toward organizational objective.
- Management affairs.
- Salaries.
- Lead on the development of policies as required.
- Implement and direct recruiting efforts, ensures efficient processing of applicants to prescribed company’s hiring policies.
- Oversee and monitor the Orientation plan for new hires.
- Offering advice and support to line manager, (to include: employee relations; compensation and benefits; recruitment and training and policy development).
- Administering the leave and end of service benefits scheme of the employee's.
Skills
- Very good English both spoken and written.
- Very good computer skills.
- Good knowledge for employee social insurance, employee files, compliance with the governmental regulations and labor law.
Apply to Job
http://wuzzuf.net/jobs/p/13869-HR-Specialist-Alexandria-Egypt
--------------------------------------
Sales excutive
east med
Date Posted 08-10-2014
About the Job
1-Visit potential customers for new business
2-Provide customers with quotations Negotiate the terms of an agreement and close sale
3-Gather market and customer information and provide feedback on buying trends
4-Represent your organization at trade exhibitions, events and demonstrations
5-Identify new markets and business opportunities Record sales and send copies to the sales office
Job Requirements
1- minimum 2 years exprience in shipping companies or freight farwarding 2- english and computer perfect
3-Excellent communication & negotiation skills 4-Ability to work under pressure.5-Listening skills.
6-Presentation style.7-Good organizational and time management skills
Apply to Job
http://wuzzuf.net/jobs/p/13851-Sales-excutive-east-med-Cairo-Alexandria-Egypt
--------------------------------------
1- مهندس كهرباء باور مكتب فنى ( خبره سنتان على الاقل فى المناقصات و سوليد ورك )
2- مهندس كهرباء باور ( خبره اربع سنوات على الاقل فى كهرباء المعدات ويفضل plc )
3- مهندس ميكانيكا تركيبات معدنيه ( خبره 8 سنوات على الاقل)
4 -مهندس ميكانيكا انتاج حديد و تصنيع (خبره 7 سنوات على الاقل)
5- ممثلى مبيعات لفرعى الاسكندريه و القاهره ( خبره سنتان على الاقل )
6- مدير مبيعات لفرع الاسكندريه
واخر لفرع القاهره ( خبره 5 سنوات على الاقل فى بيع المعدات )
7-فورمان حداده و تصنيع
8-مساعدين حداده و مساعدين ميكانيكا
9-لحام كهرباء
10-فنى كاوتش سيارات
11-فنى كهرباء سيارات
12 -سائقين رخصه اولى و ثانيه وتالته ( يفضل قاطنى السيوف وما حولها )
13 -مشرفين انتاج حداده و تصنيع ( خبره سبع سنوات على الاقل )
يرجى ارسال السيره الذاتيه مع كتابة اسم الوظيفه فى العنوان على الايميل التالى اوhr@ito-group.com.eg
الاتصال بالرقم التالى 01220887103 لتحديد ميعاد المقابله من الساعه التاسعه صباحا وحتى الثالثه و النصف عصرا يوميا ما عدا الجمعه.
--------------------------------------
مطلوب لشركة مفروشات كبرى مهندسين انتاج خبرة لاتقل عن 5 سنوات في مجال تجهيز الاقمشة و الطباعه و الصباغه
بالمزايا التالية:
تامين اجتماعي و صحي
مرتبات مجزية
وسائل مواصلات للاسكندرية و كفر الدوار
ترسل السيرة الذاتية و شهادات الخبرة على الايميل التالي مع و ضع حرف eng في خانة الموضوع:
samo_abd@yahoo.com
--------------------------------------
مطلوب لشركة كبرى فى جدة مدير تحصيل و أئتمان وحسابات العملاء طبقا للمواصفات الاتية:
1- أن سكون حاصل على بكالوريوس تجارة شعبة محاسبة
2- العمر يكون بين 35 – 45
3- لدية خبرة عملية فى نفس المجال فى الشركات الصناعية الكبرى بين 7 – 10 سنوات
4- إجادة اللغة الانجليزية قراءة وكتابة
5- إجادة استخدام الكمبيوتر وتطبيقات الاوفيس
6- حسن السير و السلوك والمظهر
7- القدرة على قيادة المركبات
برجاء ارسال السيرة الذاتية لمن تتوافر لدية تلك الشروط على الايميل التالى :
Alfanaregypt2014@gmail.com
مع كتابة كلمة حسابات فى عنوان الرسالة
--------------------------------------
لمصنع لوحات كهربائية مطلوب مهندسين كهرباء مكتب فني وتصميم بارو يفضل خبرة لا تقل عن سنة يشترط الجدية والإلتزام - مرتبات مجزية + تأمينات
يرسل ال CV علي : mos_hegazy@hotmail.com
--------------------------------------
شركة كبرى فى برج العرب تطلب للتعين فورا
محامى (مقيد ابتدائى ) بالنقابة
خبرة لا تقل عن عامين ( بالجنح )
السن من (25 الى 30 ) سنة
الراتب 900 جنيه + بدل الانتقال
مميزات الشركة
1 – تأمينات اجتماعية وصحية
ترسل السيرة الذاتية محدد بها اسم الوظيفة على الايميل
Ammco_hr_team@yahoo.com
لتحديد ميعاد المقابلة
وللاستفسار الاتصل على رقم
01005592400
من الساعة 8 ص الى الساعة 6 م
عدا الجمعة والسبت
--------------------------------------
مطلوب محاسبين – خريجى كلية التجارة – شعبة محاسبة - حديث التخرج أو خبرة حتى سنة واحدة فى مجال – السن لايزيد عن 26 سنة – من قاطنى محافظة الأسكندرية تأدية الخدمة العسكرية او الأعفاء منها.
ترسل السير الذاتية على البريد الألكترونى مع كتابة اسم الوظيفة
recruitmentdepartment367@gmail.com
--------------------------------------
مطلوب كميائى / كميائية لمعمل تحاليل طبية فى الابراهيمية خلف خروب سامى
للعمل شيفت مسائى من 3 الى 9
4276829-01285029647
--------------------------------------
شركة سياحة كبرى تطلب لفرعها بالاسكندرية مواظفين تسويق ، تسويق الكترونى ، سياحة داخلية و خارجية ، حجز طيران ، محاسب . كل التخصصات خبرة لا تقل عن سنة . يرحى ارسال السيرة الذاتية على
acc_karimrefaat@yahoo.com
للاستعلام :
01201778897_ 01281281665
--------------------------------------
مطلوب للعمل فى شركه اكسون للغات والكمبيوتر فرع لوران مدرسين لغه انجليزيه للاطفال والكبار
الاتصال من 10 ص حتى 10 م
01060607332-01141400716
--------------------------------------
مطلوب مدرسين/ مدرسات لغة إنجليزية /كمبيوتر لمركز تعليمي بميامي 5509577
--------------------------------------
مطلوب لمركز تدريب
محاضرين لغة انجليزية خريجين كلية السن او اداب انجليزى خبرة بالتدريب لاتقل عن 5 سنوات
برجاء ارسال السيرة الذاتية على
guide4future@gmail.com
--------------------------------------
مطلوب لشركة تصميم مواقع مسوق ذو خبرة فى مجال تسويق مواقع الانترنت
يرجى ارسال الCV على الايميل : hr@weblinesolutions.com
--------------------------------------
مطلوب شاب للعمل بمكتب الحصري لتسويق فنادق مكة والمدينة يجيد الاكسيل والورد ويفضل ان يكون من سكان العجمي لتواصل يرجى ارسال السيرة الذاتية على الايميل التالي.info_alhosary@yahoo.com
او الاتصال على الارقام التالية
01141131250
01277729063
01115568070
--------------------------------------
مطلوب شباب ذكورمن سكان مدينة الاسكندرية حديثي التخرج مؤهل عالي أو فوق متوسط للعمل مندوب مبيعات بشركة كيماويات و أجهزة علمية وطبية
لتحديد موعد المقابلة الاتصال من 9صباحا حتي 4 ظهرا
ت/ 5904025/03
موبيل/ 01098033379
--------------------------------------
مطلوب لشركة منتجات غذائيه
مندوبى مبيعات خبرة لا تقل عن سنتين
الرجاء ارسال CV على mohamed_said4522@yahoo.com
--------------------------------------
مطلوب مندوبين تسويق ومبيعات من الجنسين للعمل لدى وكالة دعاية واعلان كبرى بسموحه يفضل الخبرة وحسن المظهر بمرتب 750 + نسبة من المبيعات .. رجاء ارسال السيرة الذاتيه على
Smart.pixel@outlook.com
--------------------------------------
تعلن اكاديمية الصيدلة الحديثة عن حاجتها لشغل الوظيفة التالية :
" منسق تدريب و تسويق "
صيدلي – بيطري – علوم
مهارات ادارية – دراية بمبادئ التسويق
يقوم بالاتي :
- التسويق للبرامج التدريبية حسب الخطط التسويقية الموضوعة .
برجاء ارسال السيرة الذاتية علي :
mpaconnect@yahoo.com
للاستعلام :
جناكليس – شارع ابو قير – ابراج الخليج – برج (ج)
• 01116985367 – 01150873863
--------------------------------------
مطلوب للعمل
شباب من الجنسين للعمل فترة صباحية ومسائية
1 - طباعة وتصميم - رسم هندسي - يشترط الاتوكاد والفوتوشوب
2 - مكتبة ادوات هندسية - بيع وتصوير وتغليف ولايشترط الخبرة في المجال
الفترة الصباحية من الساعة 7.30 ص الي 3.30 م
الفترة المسائية من الساعة 3.30 الي 10.00 م
العنوان - شارع احمد قمحة (المكتبات) امام كلية الهندسة
لتحديد موعد المقابلة الاتصال على 01279193913
الاتصال يوميا من 10ص الي 8م عدا الجمعة
برجاء عدم اخذ التفاصيل الا من خلال الرقم .. تاريخ انتهاء الاعلان 16-10-2014
--------------------------------------
شركة كبري في إدارة الصيدليات تطلب الوظائف التالية :-
1- مساعدين صيادلة ذكور للعمل فترات مسائية بالمناطق التالية
(( بحري // محرم بك // الحضرة الجديدة // لوران // العصافرة 45 ))
2- دليفري (عمال توصيل ) للمنازل بدون فزبة بالمناطق التالية
(( الحضرة الجديدة // بولكلي // جناكليس // العصافرة 45 ))
3- دليفري بفزبة لصيدلية بــ محرم بك فترة مسائية
للاستفسار يرجي الاتصال يوميا من 9ص -4 ع ما عدا الجمعة علي الرقم التالي :-
01003597669
--------------------------------------
مطلوب لمجموعة صيدليات كبرى بمحطة الرمل خريجة صيدلية او طب تحمل كارنيه النقابة للعمل فترة صباحية .بمرتب مجزى جدا. 01000429558
--------------------------------------
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
لو سمحتم انا عايز صنايعى ثلاجه ل سوبر ماركت كبير بالسيوف شماعه شارع اديب معقد امام بنزينه موبيل ويكون من ساكنى مناطق قريبه لمكان العمل مثل الفلكى وسيدى بشر السيوف شماعه وميدان الساعه وابو سليمان ويرجى الاتصال على رقم 01277654266 او 01020108033 استاذ وليد هلال للاستفسار وشكرا لكم
--------------------------------------
صيدلية بجليم تطلب 3 شباب لتوصيل الطلبات فترات مفتوحة مرتبات مجزية بشرط الجدية و الامانة (01000932901
--------------------------------------
مطلوب بودى جارد لشركة أمن خاص بالاسكندريةللإستعلام : 01221047338
--------------------------------------
مطلوب مدرسة لغة انجليزية لتعليم اطفال من سن 6 الى 9 سنوات
للتقديم ارسال السيرة الذاتية على الايميل chancecenter@hotmail.com
-------------------------------------
مطلوب موظفتين حجز تذاكر طيران خبرة لا تقل عن 3 سنوات للأستفسار وللأتصال 01002109005
--------------------------------------
مطلوب موظفات حجز تذاكر طيران لشركه طيران سعودى خبره 3 سنين على الاقل
M_kh85@live.com
--------------------------------------
حضانه توم اند جيرى international طالبه مدرسات
هى فى سموحه فى الشارع المقابل لمركز الطبى للعيون
ومن يرغب يذهب ومعه cv انجلش
--------------------------------------
مطلوب مدرسة لغة فرنسية للعمل بحضانة بسموحة 01281803692
--------------------------------------
مطلوب لشركة بمدينة برج العرب سكرتيرة تجيد اللغة الانجليزية والفرنسية ايجادة تامة للمرسلات الخارجية والتصدير-الاسكندرية والانتقال بسيارة الشركة الاتصال :01223110995
info@elahrampaper.com
--------------------------------------
مطلوب سكرتيره للعمل بمكتب خدمات حكوميه وخدمة رجال الاعمال تجيد الكمبيوتر يفضل من ساكنى منطقة سيدى بشر
بمرتب مجزى + عموله
للاستعلام 01110005125
--------------------------------------
مطلوب انسة تلى سيلز لشركة تعمل فى مجال تكنولوجيا المعلومات
يفضل وجود خبرة سابقة
متفرغة - لبقة تجيد التعامل مع العملاء - متحدثة جيدا -تجيد اللغة الانجليزية - تجيد التعامل مع الكمبيوتر والانترنت
مواعيد العمل من 9 الى 5
الالتزام بالزي الشرعي
للتواصل يرجي ارسال السيرة الذاتية علي الايميل التالى
entlaka2014@yahoo.com
--------------------------------------
مطلوب فتاه تجيد التعامل مع الكمبيوتر للعمل بمكتب مستلزمات صيدليات ومنتجات عناية بالمنشية
مرتب + عمولة
الاتصال من 11 ص الي 7 م 01005095007
--------------------------------------
مطلوب آنسات تجيد الكتابة على الكمبيوتر لمركز تعليمي بميامي
ت:5509577
--------------------------------------
مطلوب عاملات خياطه على مكن اوفر واورليه وسنجر للعمل بمصنع ملابس فى محرم بك بمرتب مجزى + نسبه على الانتاج
للاتصال 01277765152
--------------------------------------
mechanical engineers needed to work in Alexandria ..
0-2 experience .. Please send your resume to career.hr22@yahoo.com
--------------------------------------
Cambridge Training College Alexandria branch are looking to recruit English teachers to teach beginner level courses. Egyptian teachers or foreigners with good Egyptian Arabic preferred. Experience teaching beginner levels essential. Competitive salaries and friendly atmosphere. For more information please private message me or send your C.V. to k_t_j@hotmail.com
--------------------------------------
Wizzorar is seeking Sales Outdoor Representative
Skills:
1 year exp.
fluent in English
representable
persuasive
Apply Now :
email : hr@wizzora.net
phone : 035908507
address : 21st elgesh cambshizar
--------------------------------------
A leading shipping company in Alexandria seeks to hire a (Receptionist) with the requirements listed below :
1. University degree
2. Good command of English
3. Good computer skills
4. 0-2 years of experience
5. Maximum age 26
6. Females
- To apply Please send your C.V with a recent photo to (a_k_hr@hotmail.com) and mention the job title in the subject line.
--------------------------------------
Urgently Chemipharm Is Recruiting Medical Supervisors and Medical Representatives
1. Medical Supervisor - Areas: - Alex
Candidates Should Be Pharmacy or Vet Graduates
Years of Experience :- (1 – 2) As a Medical Supervisor
2. Medical Representative - all governorates
Candidates Should Be Pharmacy or Vet Graduates
Years of Experience: - Minimum 6 Months
E-mail for Applying: - hr773311@yahoo.com
Mention the Job Title in the Subject, “Note” Any Mail without Job Title Will Be Neglected
--------------------------------------
Director of Operations
Hilton Hotels and Resorts Brand - Egypt-Alexandria-Alexandria
Job description
A Director of Operations with Hilton Hotels and Resorts is responsible for the effective operational management of the hotel so Heads of Department achieve and exceed their revenue and Guest satisfaction targets.
What will it be like to work for this Hilton Worldwide Brand?
One of the most recognized names in the industry, Hilton Hotels & Resorts offers travelers a world of authentic experiences. The brand continues to be the innovative, forward-thinking global leader of hospitality. With products and services that meet the needs of tomorrow's savvy global travelers, we shape experiences in which every Guest feels cared for, valued, and respected.
If you understand the importance of upholding a brand’s reputation and value the effort it takes to provide a globally recognized hospitality experience, you may be just the person we are looking for to work as a Team Member with Hilton Hotels & Resorts. Because it’s with Hilton Hotels & Resorts where we promise an exceptional Guest experience every time.
What will I be doing?
As Director of Operations, you are responsible for the effective operational management of the hotel so Heads of Department achieve and exceed their revenue and Guest satisfaction targets. Specifically, you will be responsible for performing the following tasks to the highest standards:
Work in conjunction with the General Manager / Area General Manager to actively manage key property issues (including capital projects; customer service; refurbishment)
Assist the development of meaningful, achievable hotel budgets and other short and long term hotel strategic goals.
Provide effective leadership to the hotel management team and team members to ensure targets are met and exceeded
Respond to audits that are completed by the company to ensure continual improvement is achieved.
Plan, direct and coordinate the service delivery of all operational departments in order to meet and exceed guest expectations
Comply and exceed hotel and company Service Standards
Ensure that costs are controlled throughout the operational departments and results are analysed regularly to highlight problem areas and take appropriate action
Manage and develop the Heads of Department to ensure career progression and effective succession planning within the hotel and company
Seek and respond to Guest feedback in order to achieve positive outcomes and high levels of customer satisfaction
Hold regular briefings and communication meetings with the HOD team
What are we looking for?
A Director of Operations serving Hilton Worldwide Brand hotels and vacations is always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you must possess the following qualifications, attitude, behaviors, skills, and values that follow:
A degree or diploma in Hotel Management or equivalent
Strong commercial acumen, preferably with experience in F&B or Rooms Management
Experience in managing budgets, revenue proposals and forecasting results
In-depth knowledge of the hotel / leisure / service sector
Strong leadership skills to effectively manage and motivate the team to achieve high level of perform and exceed targets
Accountable and resilient
Ability to work under pressure
It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions:
Knowledge of the hotel property management systems
Previous experience in the same or similar role
What benefits will I receive?
Your benefits will include a competitive starting salary and holiday entitlement. As an employee you will become a member of The Hilton Club which provides reduced hotel room rates in our hotels worldwide, plus discounts on products and services offered by Hilton Worldwide and its partners. We look forward to explaining in detail the range of excellent benefits that you would expect from a global hotel organization like Hilton Worldwide. We look forward to explaining in detail the range of excellent benefits that you would expect from a global hotel organization like Hilton Worldwide.
Learn more now about Hilton Hotels & Resorts --- the global leader of hospitality.
More than 500 locations and nearly 200,000 rooms across six continents
Innovations include: pioneering the airport hotel concept, becoming the first coast-to-coast hotel chain in the US, and the first to install televisions in Guest ooms
Flagship brand of Hilton Worldwide with properties in more than 77 countries
More than 70 world-class resorts and more nearly 200 full-service spas
Harris Poll EquiTrend®, Brand of the Year - Full Service Hotel for 2010 and 2011
Number one global brand awareness in the hospitality industry
To Apply: https://hilton.taleo.net/careersection/mea_external/jobdetail.ftl?job=HIL00D1Z&src=SNS-102
--------------------------------------
Graphic Designer
Interface
Date Posted 08-10-2014
About the Job
[ JOIN OUR CREATIVE TEAM IN ALEXANDRIA ]
Meet with clients to establish a vision for a product or design.
Working with clients, briefing and advising them with regard to proposal style, format, print production and timescales
Minimum 3 years of experience
• Developing concepts, graphics and layouts for product illustrations, company logos, and internet website
Determining size and arrangement of illustrative material and copy, and font style and size
Preparing rough drafts of material based on agreed brief
Reviewing final layouts and suggesting improvements if required
Liaising with external printers on a regular basis to ensure deadlines are met and material is printed to the highest quality.
Job Requirements
An extensive first- rate portfolio with excellent references from previous projects.
Superb proficiency with the Adobe Suite.
Very good in English language.
Effective written and communication skills, high attention to detail and exceptional organizational skills.
Confident team player, able to work collaboratively as well as on his/her own when required.
Able to work under high pressure.
Apply to Job
http://wuzzuf.net/jobs/p/13796-Graphic-Designer-Interface-Alexandria-Egypt
--------------------------------------
Accountant
Confidential Company
Date Posted 08-10-2014
About the Job
Ability to multi-task and work independently in a fast-paced environment
Daily financial operations management
Vendors management
Collection and A/R management
Expenses management and reporting
Payroll review
Management discussion and analysis
Monthly reporting and reconciliations
Inventory control
Fixed Assets control
Revenue management
Job costing
Familiarity with computerized accounting software
detailed oriented, ability to work in fast pass office environment, meet deadlines,
Very familiar with financials accounting systems and software
Job Requirements
Good command of English language is a must.
Very familiar with financials accounting systems and software
Proven record of hard work, commitment and achievement
Very familiar with financials accounting systems and software
Proven record of hard work, commitment and achievement
Bachelor Degree in Accounting preferred English section
Keywords: Accounting, Finance
Apply to Job
http://wuzzuf.net/jobs/p/13867-Accountant-Alexandria-Egypt
--------------------------------------
Senior Graphic Designer
Green Media Advertising
Date Posted 08-10-2014
About the Job
1-Create designs, concepts, and sample layouts based on knowledge of layout principles and esthetic design concepts.
2-Determine size and arrangement of illustrative material and copy, and select style and size of type.
3-Use computer software to generate new images.
4-Mark up, paste, and assemble final layouts to prepare layouts for printer.
5-Draw and print charts, graphs, illustrations, and other artwork, using computer.
6-Review final layouts and suggest improvements as needed.
7-Confer with account manager to discuss and determine layout design.
8-Develop graphics and layouts for product illustrations, company logos, and Internet websites.
9-Prepare illustrations or rough sketches of material, discussing them with clients and/or supervisors and making necessary changes.
10-Study illustrations and photographs to plan presentation of materials, products, or services.
11-Prepare notes and instructions for workers who assemble and prepare final layouts for printing.
12-Develop negatives and prints to produce layout photographs, using negative and print developing equipment and tools.
13-Photograph layouts, using camera, to make layout prints for supervisors or clients.
14-Produce still and animated graphics for on-air and taped portions of television news broadcasts, using electronic video equipment
15- Estimating the time required to complete projects
16-using innovation to redefine a design brief at minimum cost and time
• Brainstorming and mocking up design ideas
Job Requirements
At least 3 Years of Experience.
Creative out of the box ideas.
Capable of working within a team.
Performs well under pressure.
Multitasker.
Apply to Job
http://wuzzuf.net/jobs/p/13870-Senior-Graphic-Designer-Green-Media-Advertising-Alexandria-Egypt
--------------------------------------
IT Sales Manager
Confidential Company
Date Posted 08-10-2014
About the Job
- The sales manager direct s the company’s sales program. He does everything he can to grow the company both financially and in terms of consumer awareness of the product.
- he assigns sales territories, sets goals and is responsible for the development and performance of all sales activities in his assigned market .
- Also, he is responsible for the achievement of maximum profitability and growth in line with the company’s vision and values.
Essential Functions and Responsibilities
• Develop an annual business plan and sales strategy for the market that ensures attainment of the company’s sales goals and profitability.
• Maintain contact with all clients in the market area to ensure high levels of client satisfaction.
• Maintain detailed knowledge of the company’s products or services.
• Define and follow up of yearly targets and objectives.
• Pro-actively hunt for target organizations and establish communications with those businesses that can benefit from the company’s services.
• Build referral and lead generation network.
• Prepare reports on sales performance, market analysis and market trends.
• Draw up the sales proposal; manage the negotiation and the selling.
• Participate in the bid/no bid process and release a proposal.
Skills
• Excellent spoken and written communication skills.
• Excellent organization, writing and interpersonal skills.
• Excellent presentation skills.
• Outstanding leadership skills.
• Creative, self-motivated, proactive and confident.
Knowledge and Abilities
• International context of negotiation.
• Knowledge of IT is a must
• Cultural open mindedness.
• Ability to work under pressure to tight deadlines.
English and Arabic are require
Required Experience
• Experience in strategic planning and business development.
• Proven track record in achieving sales target
Job Requirements
• International context of negotiation.
• Knowledge of IT is a must
• Cultural open mindedness.
• Ability to work under pressure to tight deadlines.
English and Arabic are require
Required Experience
• Experience in strategic planning and business development.
• Proven track record in achieving sales target
Apply to Job
http://wuzzuf.net/jobs/p/13868-IT-Sales-Manager-Alexandria-Egypt
--------------------------------------
HR Specialist
Confidential Company
Date Posted 08-10-2014
About the Job
Responsible for all Human Resource activities
- Responsible for Recruitment, Selection and Training activities
- Responsible for establishing and maintaining Personnel filing system
- Responsible for developing and running Performance management system
- Responsible for Compensation and welfare system
- To ensure statutory of labor law and other related regulations.
- Plan and conduct new employee orientation programs to foster positive attitude toward organizational objective.
- Management affairs.
- Salaries.
- Lead on the development of policies as required.
- Implement and direct recruiting efforts, ensures efficient processing of applicants to prescribed company’s hiring policies.
- Oversee and monitor the Orientation plan for new hires.
- Offering advice and support to line manager, (to include: employee relations; compensation and benefits; recruitment and training and policy development).
- Administering the leave and end of service benefits scheme of the employee's.
Skills
- Very good English both spoken and written.
- Very good computer skills.
- Good knowledge for employee social insurance, employee files, compliance with the governmental regulations and labor law.
Apply to Job
http://wuzzuf.net/jobs/p/13869-HR-Specialist-Alexandria-Egypt
--------------------------------------
Sales excutive
east med
Date Posted 08-10-2014
About the Job
1-Visit potential customers for new business
2-Provide customers with quotations Negotiate the terms of an agreement and close sale
3-Gather market and customer information and provide feedback on buying trends
4-Represent your organization at trade exhibitions, events and demonstrations
5-Identify new markets and business opportunities Record sales and send copies to the sales office
Job Requirements
1- minimum 2 years exprience in shipping companies or freight farwarding 2- english and computer perfect
3-Excellent communication & negotiation skills 4-Ability to work under pressure.5-Listening skills.
6-Presentation style.7-Good organizational and time management skills
Apply to Job
http://wuzzuf.net/jobs/p/13851-Sales-excutive-east-med-Cairo-Alexandria-Egypt
--------------------------------------


